کد خبر : 8498

چرا کسی کاری به کار مترجم جنجال آفرین کی روش ندارد؟!

چرا کسی کاری به کار مترجم جنجال آفرین کی روش ندارد؟!

خبرورزشی: حرف‌های کی‌روش یا حداقل بعضی از حرف‌های او اشتباه ترجمه شده بود، اما نمی‌دانم چرا هیچ‌کس کاری به کار جناب مترجم ندارد.

چند روز از صحبت‌های مهم کی‌روش می‌گذرد، اما ابهامات بسیاری باقی مانده است، مثلاً اینکه چرا وزیر ورزش شفاف‌سازی نمی‌کند و نمی‌گوید کی‌روش دروغ گفته و او کاری به کار فوتبال ندارد؟ مگر معاون سلطانی‌فر نگفته بود ما در کار فوتبال دخالت نمی‌کنیم و در مورد کارلوس کی‌روش هم فدراسیون حرف اول و آخر را می‌زند؟ پس چی شد؟ چرا کسی به ماجرای دخالت وزارت و عدم استقلال تاج اشاره نکرد؟ چرا وزیر ورزش نگفت ما کاری به کار تمدید شدن یا نشدن قرارداد کی‌روش نداریم؟ گاهی اوقات سکوت کردن به معنای تأیید حرف‌های طرف مقابل است و سلطانی‌فر هم با سکوتش کاری کرد که مردم و افکار عمومی در این ماجرا بگویند حتماً کی‌روش درست می‌گوید که وزارت به تاج گفته بود قراردادش تمدید نشود.

* حرف‌های کی‌روش یا حداقل بعضی از حرف‌های او اشتباه ترجمه شده بود، اما نمی‌دانم چرا هیچ‌کس کاری به کار جناب مترجم ندارد و گوشش را نمی‌کشد؟ این ابهام هم مثل ابهام سکوت وزیر ورزش و ماست‌مالی‌های جناب تاج است. مثل ابهام تمام قرارداد‌ها در فوتبال و ابهام درصد گرفتن و زیرمیزی‌ها در باشگاه‌ها. چیزی مبهم و روی مخ مثل بغض آقای جواد خیابانی!

* یکی از مسئولان استقلال گفته مصدومیت جدید مرتضی آقاخان ربطی به مصدومیت قبلی او ندارد! خب که چی؟ یعنی شما کار خوبی کردید که او را با مصدومیت قبلی‌اش خریدید؟ آقاخان و تیموری و... نباید تست پزشکی می‌دادند؟ مگر مارادونا بودند که بدون هیچ بررسی و تستی قرارداد ببندند؟ شما تیام را به هر دلیل حفظ نکردید و به جایش آقاخان مصدوم و تبریزی ۳/۵ میلیاردی را خریدید و خروجی‌اش را هم دیدید. واقعاً کی وقت درس گرفتن از اشتباهات گذشته فرامی‌رسد؟!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها