کد خبر : 8392

توزیع گسترده بنزین یورو 4 در کلانشهرها

توزیع گسترده بنزین یورو 4 در کلانشهرها

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی: در همه ­کلانشهر‌ها و بسیاری از شهر‌های کشور بنزین یورو ۴ توزیع می‌شود.

به گزارش خودروتک، محمدرضا موسوی خواه با اشاره به افزایش تولید نفت گاز و بنزین با استاندارد یورو 4 و یورو 5 در پالایشگاه‌های کشور گفت افزود: علاوه بر کلانشهر‌ها هم اکنون از 3600 جایگاه عرضه بنزین و 2400 جایگاه عرضه نفت گاز، بیش از 400 جایگاه سوخت با استاندارد یورو 4 توزیع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه همه ­جایگاه‌های استان تهران، استان البرز و مرکزی بنزین و نفت و گاز یورو 4 عرضه می‌کنند گفت: در خراسان رضوی نیز 90 درصد جایگاه‌ها سوخت با استاندارد یورو 4 توزیع می‌کنند و در تلاشیم در آینده‌ای نزدیک در کل جایگاه‌های عرضه سوخت کشور، بنزین و نفت وگاز یورو 4 توزیع کنیم.

موسوی خواه افزود: مردم با مراجعه به نرم افزار پمپ بنزین یاب که بزودی به باک تغییر نام خواهد داد می‌توانند از جایگاه‌هایی که عرضه سوخت با استاندارد یورو 4 دارند مطلع شوند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ادامه داد: جایگاه‌هایی که بنزین و نفت وگاز یورو 4 توزیع می‌کند به هیچ عنوان نمی‌توانند سوخت دیگری عرضه کنند و اگر به هر دلیلی نتوانند بنزین یا گازوئیل یورو 4 تهیه کنند، تا هنگام تامین سوخت با استاندارد تعطیل خواهند شد.

وی نظارت بر جایگاه‌ها را دائمی اعلام کرد و گفت: همه ­جایگاه ها‌ی کشور و بیش از 50 هزار نازل عرضه سوخت به صورت هفتگی از نظر کمی و کیفی بازرسی­­و هر ماه نیز آزمون کیفیت از آن‌ها گرفته می‌شود و با هرگونه تخلفی نظیر کم فروشی، عرضه بنزین نامناسب، خرید و فروش کارت به شدت برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها