کد خبر : 10794

بی کیفیت ترین خودروهای داخلی مشخص شدند / دی 1397

بی کیفیت ترین خودروهای داخلی مشخص شدند /  دی 1397

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، جدیدترین گزارش خود از میزان کیفیت خودروهای تولیدی در کشور را منتشر کرد که به بررسی آن می‌پردازیم.

به گزارش خودروتک، در دی ماه ۱۳۹۷ تعداد ۳۶۵۹۶ دستگاه خودرو تولید گردید که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۵۲ مدل خودرو درگروه سبک و ۱۲ مدل در گروه سنگین می شود.

گروه سبک:

۱- بخش وانت:

در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروی وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی و در سطح قیمتی ۲ خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده اند.

۲- بخش سواری:

در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروهای پژو ۲۰۰۸ ، نیو مزدا ۳ و گرند ویتارا، در سطح قیمتی ۲ خودروهای هیوندای ۲۰i ، کیا سراتو ، هیوندای Accent و هاوال ۲H، در سطح قیمتی ۳ خودروهای۳۰B و چانگان ۳۵cs، در سطح قیمتی ۴ خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، رنو ساندرو اتوماتیک، پارس تندر، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس و پژو ۲۰۷با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک-بخش وانت

از تاریخ  ۹۷/۱۰/۰۱  لغایت  ۹۷/۱۰/۳۰

 

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک - بخش سواری

 

جدول مقایسه سطوح کیفیت - گروه سبک

 

گروه سنگین:

۱- بخش باری:  در این بخش، کامیونت ایسوزو NMR85، کامیونت ایسوزو NPR75K، کامیونت هیوندای HD65 ، کشنده ولوو ۵۰۰FH و کشنده اسکانیا G410 با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

 ۲- بخش مسافری:   در این بخش، ون مسافری وانا با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروی تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سنگین

از تاریخ  ۹۷/۱۰/۰۱  لغایت  ۹۷/۱۰/۳۰

 

جدول مقایسه سطوح کیفیت - گروه سنگین

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها