کد خبر : 8423

ب ام و سری 7 ساخت چین! + تصاویر

ب ام و سری 7 ساخت چین! + تصاویر

بی‌ام‌و در چین برای خودش نمایندگی مقتدر و کارخانه‌ قدرتمندی برای تولید خودرو دارد. شریک ب ام و در چین هم همین برلیانس خودمان است! به همین سادگی.

به گزارش خودروتک، شاید برایتان عجیب باشد که بدانید بی ام و آلمان در چینی که ما عمدتا آن را با خودروسازان نوپا و تقلیدکار می‌شناسیم کارخانه و تشکیلات رسمی دارد و مدل‌هایی اختصاصی برای بازار پرجمعیت ترین کشور جهان تدارک می‌بیند. 

BMW این روزها به شدت در حال تدارک مراسم معرفی نسخه فیس لیفت مدل تجملی سری ۷ در دیترویت آمریکاست اما این دلیل نشده که شعبه چین سلطان باواریا دست از تلاش برای بهبود مدل‌های فعلی بردارد. چینی‌ها به تازگی یک شاهکار به تمام معنا بر پایه نسخه پیش از فیس لیفت با نام بلک فایر ادیشن معرفی کرده اند.

اما خبر بد اینکه از این جادوی شرقی-غربی تنها به تعداد ۱۵۰ دستگاه تولید خواهد شد. خودرویی در رده مدل‌های تجملاتی که با استفاده از رنگ‌های تیره و مشکی و قطعات براق، همچنین رینگ‌های جذاب دو رنگ ۲۰ اینچی حسابی درخشنده و جذاب به چشم می‌آیند. کالیپرهای ترمز نیز در این مدل برخلاف رنگ قرمز مرسوم در ادیشن های خاص، آبی رنگ هستند.

کابین مخوف

کابین نیز ظاهر مخوفی داشته و ترکیبی از تریم های مشکی و قرمز است. نشان بلک فایر ادیشن نیز روی داشبورد و در بخش سرنشین جلو دیده می‌شود. سیستم صوتی باورز اند ویلکینز به همراه نورپردازی کابین از دیگر ویژگی‌های این خودروی لوکس هستند. 

صفحه لمسی ۱۰٫۲۵ اینچی با عملکرد جداسازی صفحه، هدآپ دیسپلی رنگی، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پارک خودکار و… نیز فضایی جذاب و به یاد ماندنی برای کابین این یوزپلنگ چینی رقم زده اند. 

بلک فایر ادیشن نسخه‌ی ۷۴۰Li xDrive ساخته شده، بنابراین دارای پیشرانه‌ی ۳ لیتری بنزینی با قدرت ۳۲۶ اسب بخاری و گشتاور ۴۵۰ نیوتن متری بوده و در عرض ۵٫۶ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

قیمت این خودرو هنوز مشخص نیست اما تردیدی وجود ندارد که این سری ۷ ادیشن خاص با بهایی بیش از ۱۶۰ هزار دلار راهی بازار هدف خواهد شد.

منبع: رگلاژ

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها