کد خبر : 77624

تصور از شکل و شمایل خودرو ریرا ایران خودرو چگونه است؟ + طرح ها

تصور از شکل و شمایل خودرو ریرا ایران خودرو چگونه است؟ + طرح ها

کراس اوور ریرا قرار بود دیروز با حضور وزیر صمت رونمایی شود. البته این اتفاق رخ نداد با این حال مرور آنچه تاکنون توسط طراحان خوش ذوق آماتور از خودرو ریرا منتشر شده است جالب توجه است.

به گزارش خودروتک، خودرو ریرا پس از خودرو آریا دومین کراس اوور بومی ایران به حساب می آید. سایپا دو سال پیش کراس اوور آریا را رونمایی کرد اما تا به امروز این خودرو به خط تولید نرسیده است. امیدواریم خودرو ریرا در زمان زودتری به بازار عرضه شود و بتواند تا حدی از سیطره کراس اوورهای چینی بر بازار خودرو بکاهد. پس از آنکه مشخص شد ایران خودرو قصد دارد کراس اووری را با کد پروژه K125 تولید کند، که امروز می دانیم خودور ریرا نام گرفته است، طراحان آماتور اما خوش ذوق ایرانی که اغلب آنها جوان و حتی نوجوان هستند دست به کار شده و ایده های خود را از کراس اوور ایران خودرو در فضای مجازی منتشر کردند.

خودرو ریرا در ذهن طراحان ایرانی چه شکلی است؟

تقریبا تمام طرح هایی که برای کراس اوور بومی ایران خودرو از ذهن طراحان ایرانی گذشته است، کراس اووری کوپه را به تصویر می کشد. در واقع عشق ماشین های ایرانی مطالبه شان از شرکت های خودروساز داخلی یک کراس اوور با طراحی به روز و تهاجمی و تا حدی اسپرت است و نه یک کراس اوور کسل کننده مانند پژو 2008 یا رنو کویید نسل های قبل.

ایده های طراحی از کراس اوور ایران خودرو

باید تا زمان رونمایی از خودرو ریرا صبر کرد و دید محصول نهایی تا چه حد با سطح توقع طراحان ایرانی خودرو همخوانی داشته است.

کراس اوور ایران خودرو پروژه نیو پیکان

کراس اوور ایران خودرو پروژه نیو پیکان

ایده طراحان برای خودرو ریرا کراس اوور ایران خودرو

خودرو کراس اوور ایران خودرو با نام خودرو ریرا همان محصول پروژه K125

ایده طراحان برای خودرو ریرا کراس اوور ایران خودرو

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها